فرودگاه مشهد،فرودگاه مهرآباد،فرودگاه شیراز،فرودگاه تبریز
تاریخ : یک شنبه 18 شهريور 1397
نویسنده : مدیر

آینه دستشویی در این سال‌ها فقط مختص آینه نیست و شامل باکس (کمد) برای نظم دهی محیط دستشویی و طبقاتی با کاربرد تزئینی و نظم دهی می‌باشد.

آینه دستشویی با نام‌های آینه پی‌وی‌سی و آینه باکس نیز در بازار شناخته می‌شوند.

استفاده از چوب و مشتقات چوبی برای سرویس دستشویی از لحاظ بهداشتی اشتباه بوده و باعث رشد قارچ و باکتری در منافذ چوب می‌شود همچنین استفاده از چوب در محیط‌های مرطوب طول عمر زیادی ندارد و بعد از گذشت مدت زمانی باد کرده و خراب می‌شودبهترین جنس برای استفاده در سرویس دستشویی صفحه‌های فومیزه (ورق پی وی سی)می‌باشد ورق‌های فومیزه به لحاظ دارا بودن سطحی صاف و صیقلی و ماهیت پلاستیکی آنآنتی باکتریان است. همچنین در تولید آینه پی‌وی‌سی تمام منافذ لبه‌های کار بتونه شده ودر نهایت یک لایه رنگ پلی ارتان نیز کل کار را پوشش داده پوشش رنگ نیز باعث یکپارچگی سطح کار می‌شود که از لحاظ بهداشتی شرایط را ایده آل می‌کند. همچنین آینه‌های دستشویی ساخته شده از پی وی سی صد در صد ضد آب بوده و در محیط‌های مرطوب تغییر حالت نمی‌دهد

شرکت صنعت و هنر تجسم با دارا بودن سه واحد تولیدی در ضمیمه تولید آینه توانسته با بیش از پنجاه مدل آینه دستشویی در اندازه و قیمت‌های مختلف نیاز طیف وسعی از هم‌وطنان را مرتفع سازد

شرکت صنعت و هنر تجسم با تکیه بر تیم خلاق و با تجربه خود، توانسته محصولات متنوع و با کیفیتی را در زمینه آینه روشویی به بازار عرضه کند. تیم ار ان دی شرکت در سال ۹۵ بعد از نیازسنجی های انجام شده بر محیط دستشویی موفق به تولید محصول بدیع و تازه به نام “شاور” شد. شاور اولین آینه باکس پی وی سی بود که همراه با آینه روشویی سه آیتم لیوان ، جامایع و جای صابون رو در خودش جا داده بود. تجسم اولین شرکت تولید کننده ای بود که این مفهوم و این نیاز رو در محصولات خودش لحاظ کرد که همانطور که پیش‌بینی می‌شد بعد پیشتازی شاور دیگر شرکت ها دست به تولید چنین محصولاتی را زدند و اقلام مورد نیاز سرویس های دستشویی رو با آینه های دست شویی ادغام کردند. آینه باکس ها قالباَ در چند دسته تقسیم بندی میشوند.

برای مشاهده مدل های آینه دستشویی به سایت تجسم مراجعه کنید
http://tajasom.ir


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 15 شهريور 1397
نویسنده : مدیر

عوامل موثر برقیمت نقاشی ساختمان 

بر اساس نرخ اتحادیه نقاشان ساختمان  نقاشی ساختمان شامل خدماتی مثل آماده سازی، بتونه کاری و زیرسازی و رنگ زنی دیوارها، سقف و در و پنجره می شود، که در خانه ها، شرکت ها و یا فضاهای تجاری مورد استفاده قرارمی گیرد. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که دوست دارند همه کارها را به دست متخصص آن کار بسپارند یا حالا بعد از اینکه چند باری خودتان نقاشی ساختمان را انجام داده اید می خواهید یک دست رنگ درست و حسابی به خانه بزنید باید پیش از هر کاری بدانید که عوامل گوناگونی وجود دارند که بر هزینه نقاشی ساختمان تاثیر می‌گذارند

۱. متراژ فضا بر حسب مترمربع

مساحت دیوارها و سقف به مترمربع عاملی است که بیشترین تاثیر را بر هزینه نقاشی ساختمان می گذارد. این معیار میزان رنگ مصرفی برای رنگ آمیزی را تعیین می کنند و طبیعی است که بیشترین هزینه در چنین خدماتی صرف مواد اولیه می شود. البته زمان بیشتری صرف نقاشی ساختمان می شود وقتی فضا بزرگتر باشد اما باز هم هزینه رنگ بالاتر از نیروی انسانی است

۲. تعداد اتاق ها

معمولا افزایش تعداد اتاق ها کار نقاش ساختمان را طولانی تر می کند چرا که رنگ کردن یک فضای یک پارچه و یک تکه آسان تر است و با صرف انرژی کمتری انجام می شود. البته وقتی کار بصورت کامل به یک نقاش ساختمان واگذارمی‌گردد این مورد بطور کلی بر روی سایر بخش‌ها محاسبه و برآورد می‌گردد.

۳. شیوه قیمت دهی

برای بیشتر بخش های ساختمان،  دستمزد نقاشی ساختمان بر اساس متراژ مترمربع می سنجند. ارتفاع سقف هم عامل تاثیرگذاری بر قیمت گذاری است. در اینجا یک مدل قیمت گذاری نقاشی ساختمان را با هم مرورمی کنیم:

برای بدست آوردن حجم کار نقاشی دیوارها بایستی متراژ خانه را در عدد ۳ ضرب کنید. مثلا یک خانه ۶۰ متری، ۱۸۰ مترمربع سطح قابل رنگ آمیزی دارد. مساحت سقف هم که با مساحت خانه برابر است. یعنی در نهایت چیزی معادل ۲۴۰ مترمربع. در اغلب موارد یا در واقع در یک حالت استاندارد، دیوارها، سقف آشپزخانه، دستشویی و حمام، رنگ روغنی درجه یک و سقف جاهای دیگر رنگ پلاستیک درجه یک می خورند. در نتیجه اگر هزینه متوسط که میانگین رنگ روغن و پلاستیک برای دیوار و سقف است را مترمربعی ۷۰۰۰ تومان در نظربگیریم، نقاشی کامل یک خانه ۶۰ متری چیزی معادل ۱۸۰۰۰۰۰ تومان تمام می شود

۴. مقدار رنگ

رنگ های با کیفیت بهتر یا برندهای مطرح تر قیمت بالاتری داشته و طبیعتا تاثیر مستقیم بر هزینه کلی کار نقاشی ساختمان دارند. معمولا برای اتاق ها یک سطل کامل رنگ و برای فضاهای کوچکتر مثل سرویس بهداشتی و حمام کمتر از این مقدار مصرف می‌شود

۵. بافت دیوار

دیوارهای کارشده و غیر گچی که یا بافت دار هستند و یا با مصالحی مثل آجرهای تزئینی فضاهای داخلی طراحی شده اند مقدار بیشتری رنگ مصرف می کنند و در نتیجه در هزینه نهایی نقاشی ساختمان تاثیر دارند.

۶. کارهای جزئی و ظریف کاری

بخش های کارشده سقف و دیوارها مثل گچ بری و سقف کاذب که نیاز به کار بیشتر و گاهی اوقات متریال متفاوت دارند، باعث تغییر هزینه نقاشی ساختمان می شوند. همچنین رنگکاری آرک ها یا چهارچوب در و پنجره به دلیل نیاز داشتن به زیرسازی اولیه و بتونه کاری و کار بیشتر از عوامل موثر دیگر بر هزینه کل نقاشی ساختمان هستند

۷. کارهای تعمیراتی و اصلاحی

برخی از فضاها که در دو سر طیف قدیمی و جدید قراردارند، زیرسازی و بسترسازی مناسب را هم به کارهای نقاش اضافه می کنند. مثلا ساختمانی که تازه نازک کاری شده و دیوارهای گچی دارند و تا بحال رنگ نخورده اند در یک پروسه زمان بر و با دقت مورد بتونه کاری و سمباده کاری قرارمی گیرند. فضاهای قدیمی تر و یا جاهایی که از آخرین نقاشی شان سالها می گذرد هم زیرسازی نیازدارند و در نتیجه هزینه ی دیگری به کار نقاشی ساختمان اضافه می کنند. در بعضی از پروژه های نقاشی ساختمان کار به دلیل نم و رطوبت بوجود آمده در دیوارها یا سقف و پس از کار عایق بندی انجام‌می‌شود. اگر چه که این دو خدمت توسط دو تخصص مختلف انجام می‌شوند، نیاز به زیرسازی اساسی بر روی دیوارهای تازه بازسازی شده باعث افزایش هزینه کلی کار خواهدبود.

 

گروه یاور با کادری مجرب در حوزه کاشی کاری نیز در خدمت عزیزان میباشد.

کاشی کاری یکی از کم هزینه ترین ، چشم گیر ترین روشهای موثر در ایجاد حس تازگی 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 14 شهريور 1397
نویسنده : مدیر

 

برنامه سالانه مدارس بر اساس طرح تدبیر و طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار

برنامه سالانه و تقویم اجرایی بر اساس طرح تدبیر و طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار تاثیر بسیار زیادی در پیشبرد اهداف آموزشی و ارتقای سطح علمی دانشجویان و دانش آموزان دارد.

به گزارش ایلنا، دهها نمونه برنامه سالانه مدارس در سال تحصیلی 98-1397 در سایت های آموزشی نشان می دهد که مدیران محترم مدارس در راستای پیشبرداهداف آموزشی و تربیتی خود به این برنامه ها نیاز مبرمی دارند.مدیران محترم و عزیز می بایست بدانند برنامه سالانه و تقویم اجرایی بر اساس طرح تدبیر و طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار تاثیر بسیار زیادی در پیشبرد اهداف آموزشی و ارتقای سطح علمی دانشجویان و دانش آموزان دارد.

چرایی اهمیت برنامه سالانه

حال ممکن است این سوال پیش بیاید که مگرنه این است که برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس سالهای سال است که وجود دارد؟ پس دلیل اینکه در سالهای اخیر نقش پررنگی به خود گرفته است چه می تواند باشد؟

در پاسخ به این مورد باید گفت : با اینکه برنامه سالانه مدارس اعم از : برنامه سالانه مدیر،برنامه سالانه معاون آموزشی،برنامه سالانه معاون پرورشی ،برناه سالانه معاون اجرایی و... بحث تازه ای نیست ولی با توجه به بوجود آمدن طرح هایی چون طرح تدبیر و طرح تعالی این مقوله ها بسیار قوی تر و پر اهمیت تر از قبل شده و مدیران و سایر عوامل آموزشی توجهات بسیار بیشتر و دقیقتری نسبت به این موضوع پیدا کرده اند. آنچه قابل بحث است اینکه در کنار توجهات و نقطه نظرات مدیران و سایر عوامل آموزشی ویرایش های دقیق و بروزی نسبت به این مقوله ها صورت پذیرفته است.

برنامه سالانه مدارس ابتدایی

برنامه سالانه مدارس ابتدایی بر اساس طرح تدبیر در سالهای اخیر انجام می پذیرد.طرح تدبیر ابتدایی عنوان طرحی است که مدیران محترم مدارس برنامه ریزی خود را بر این اساس تنظیم می نمایند.این طرح شامل محورهایی است که هرساله ویرایش های دقیقی شاملش می شود.

طرح تدبیر ابتدایی اگر چه مدت زمان زیادی نیست که جای خود را در میان مدیران مدارس باز کرده است ولی جالب اینجاست که به طرز عجیبی توانسته است حامیان و طرفداران خود را پیدا کند که در میان آنها می توان به دانش آموزان ،والدین و معلمین عزیز اشاره نمود.

نکته ای که در برنامه سالانه طرح تدبیر ابتدایی باید به آن اشاره نمود این است که این برنامه بوسیله فرم های خود ارزیابی که در آن پیش بینی شده توانست مورد محبوبیت خاصی قرار بگیرد.چرا که در این نوع برنامه مدیران و سایر عوامل آموزشی باید از خود ، ارزیابی به عمل آورده و به خود امتیاز بدهند که این موضوع تاثیر بسیاری در عملکرد آنها دارد.

برنامه سالانه مدارس متوسطه اول و دوم

برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی مدیریت مدارس هم مانند طرح تدبیر جایگاه غیر قابل انکار و اجتناب ناپذیری دارد.مدارس دوره متوسطه اول و متوسطه دوم برنامه سالانه خود را بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار می نویسند. در واقع طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار مکملی برای پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین و برنامه درس ملی است.در طرح تعالی مدیریت مدارس یا مدیریت کیفیت مدار مدیران محترم می بایست فرم های مربوطه را پر کرده و در اختیار مسئولین و بازرسین محترم قرار دهند.نکنه ای که قابل بحث است اینکه علاوه بر مدیران مدارس متوسطه اول و دوم برخی از مدارس ابتدایی نیز از طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار استفاده می کنند.لازم به ذکر است که مدیران عزیز می بایست همواره از نسخه های بروز و جدید برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی و طرح تدبیر بهره بگیرند.برای این موضوع پیشنهاد ما مراجعه به سایت بانک فایل پژوهشی معلمان است.در سایت حاضر از بهترین و کارامد ترین تیم تخصصی فرهنگیان در راستای برطرف نمودن نیاز های آموزشی مدیران استفاده شده و قشر فرهنگی جامعه می توانند با بهره گیری از مطالب این سایت اهداف خود را هر چه بیشتر از قبل پیش ببرند.

منبع : بانک فایل پژوهشی معلمان


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 8 شهريور 1397
نویسنده : مدیر

فیلم آموزش ماتریکس در طراحی طلا و جواهر با رایانه

آموزش طراحی طلا و جواهر، برای ورود به بازار طراحی طلا و جواهر الزامی است. آموزش های آنلاین طراحی طلا و جواهر با فیلم های آموزشی شیوه ای نوین در یادگیری حرفه ای است که در بین هنرجویان بسیار محبوب شده است. نرم افزارهای متعددی برای آموزش طراحی طلا و جواهر عرضه شده که از این میان ماتریکس بیش ازنرم افزارهای دیگر طرفدار پیدا کرده است. فیلم آموزش ماتریکس هم اکنون توسط طراح بین المللی طلا و جواهر” سالار پور ایمانی” آماده ارائه به هنرجویان است. برای حضور در بازار طراحی طلا و جواهر اولین گام ها را محکم بردارید. آموزش فیلم ماتریکس یک راه تضمین شده برای ورود به دنیای حرفه ای های طلا و جواهر است.
طراحی جواهرات با ماتریکس

ماتریکس چیست؟

تری دی مکس ، آرت کم، راینو سالیدورک و ماتریکس برخی از نرم افزارهای کاربردی در حوزه طراحی طلا و جواهر هستند که هر کدام قابلیت های مختلفی را دارا هستند. نرم افزار ماتریکس ( Matrix ) همواره بیش از ابزارهای دیگر در بین هنرجویان محبوب بوده است. علت محبوبیت ماتریکس سهولت یادگیری و ابزارهای حرفه ای موجود در این نرم افزار است. در واقغ هنرجویان می توانند همه نکات حرفه ای را از طریق فیلم آموزش ماتریکس به سادگی فرا گفته و مقدمات ورود به بازار طراحی طلا و جواهر را به درستی پایه ریزی کنند.

نرم افزار طراحی طلا و جواهر ماتریکس دارای ابزارهای دیجیتالی کاملی است که برای طراحی و مدلسازی سنگ های قیمتی و فلزات با ارزش مورد نیاز است. فضای ماتریکس شباهت زیادی به دنیای واقعی داشته و طراح کنترل کاملی بر روی جوانب مختلف کار خواهد داشت. سفارشی سازی محیط کار، ارائه آیتم های زیبا، پیش نمایش طرح نهایی، تبدیل طرح های دو بعدی به سه بعدی و سرعت در طراحی از ویژگی های انحصاری ماتریکس است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 6 شهريور 1397
نویسنده : مدیر

 

 

 

جراحی بینی یا رینوپلاستی چیست؟
جراحی بینی
یا رینوپلاستی ، از جمله رایج ترین عمل های زیبایی در بین مردم به خصوص قشر جوان و به خصوص در ایران می باشد.

 

جراحی زیبایی بینی در صورتیکه مورد نیاز چهره تان باشد؛ هماهنگی صورت و بینی شما را افزایش می دهد.علاوه بر بحث زیبایی؛ جراحی بینی می تواند سبب رفع اختلالات بینی مثل اختلال تنفسی و مشکلات ساختاری شود.

 

رینوپلاستی یا جراحی بینی چیست؟ و چه مزایایی دارد؟
-
افزایش تعادل صورت و اندازه بینی    

 

 -تنظیم پهنای بینی و موقعیت آن در چهره
-
زیباسازی نوک بینی
-
زیباسازی بینی های متقارن

 

رینوپلاستی برای رفع مشکلات بینی
جراحی بینی در صورتیکه برای رفع مشکلات داخلی بینی انجام شود؛ نیازمند دقت و بررسی بیشتر یاست. چراکه به تنفس فرد ارتباط پیدا می کند.
چطور جراح بینی ام را انتخاب کنم؟!
تصمیم گیری در خصوص انتخاب جراح بینی ؛ مهم ترین بخش جراحی است.

 

در این خصوص لازم است تحقیق و بررسی کافی را انجام دهید.
و اطمینان حاصل کنید که جراح مورد نظر؛ علاوه بر گذراندن دوره های علمی مورد نیاز، تجربه ی کافی و نمونه کارهای درخشانی در این زمینه دارد.

 

گذراندن دوره های علمی مورد نیاز و هم چنین داشتن سال ها تجربه ی مفید در خصوص جراحی زیبایی ؛ منجر به نتیجه ی بهتری برای عمل بینی تان می شود.

یکی از اولین گام هایی که برای دستیابی به نتیجه جراحی موفق بر می دارید، آگاه بودن است.

 

در خصوص تمام مزایا، معایب، خطرات احتمالی و... جراحی تحقیق کنید و با آگاهی کامل دست به جراحی بزنید.

 

در مورد روش جراحی، امکانات محل عمل، عکس های قبل و بعد از عمل سایر بیماران و... بررسی های لازم را انجام دهید.
سوالاتی که از جراح پلاستیک خود باید بپرسید:

اگر اهداف واقع بینانه ای داشته باشید؛ نتیجه بهتری از عمل دریافت خواهید کرد.

 

-         با جراح تان ارتباط درستی برقرار کنید و در مورد اهداف، انگیزه ها و انتظارات تان به وی توضیحات لازم را بدهید.

 

-         درک اهداف، انتظارات و انگیزه های شما برای همکاری موفقیت آمیز بین شما و جراح شما ضروری است. چراکه به شما کمک می کند تا ببینید جراح تان را به درستی انتخاب کرده اید یا خیر.

 

-         برخی از سوالاتی که باید از جراح تان بپرسید:
    
آیا شما عضو انجمن جراحان پلاستیک هستید؟
    
آیا شما به طور خاص در زمینه جراحی پلاستیک آموزش دیده اید؟
    
چند سال سابقه جراحی زیبایی داشته اید؟
    آیا من یک نامزد خوب برای این روش هستم؟
    
محل و شرایط جراحی به چه صورت است؟
    
چقدر می توانم انتظار زیباترشدن را داشته باشم؟

 

-             دوران نقاهت و بهبودی من چقدر است؟

 

-             خطرات و عوارض جراحی من چه چیزهایی است؟
    
چگونه عوارض برطرف می شود؟
  
  و سوالاتی از این قبیل.

 

کاندیداهای رینوپلاستی یا جراحی بینی چه کسانی هستند؟!



تصمیم به انجام جراحی بینی یا رینوپلاستی یک تصمیم بسیار شخصی است.

 

یعنی زمانی این عمل را انجام دهید که خودتان تمایل به این کار دارید نه به دلیل خواسته ها و نظرات دیگران و ...

 

چه کسی کاندید خوبی برای رینوپلاستی است؟
کاندید خوبی برای رینوپلاستی هستید اگر:
    
رشد چهره شما کامل شده باشد.
    
از لحاظ جسمی سالم باشید.
     سیگار نکشید.
    
دید مثبت و اهداف واقع بینانه ای داشته باشید.

 

بهبودی پس از جراحی بینی
در طی بهبود رینوپلاستی، ممکن است در داخل بینی یک تکه باند قرار داده شود و در خارج از بینی هم پس از گچ، چسب بینی استفاده شود.
در حالی که تورم اولیه در عرض چند هفته کاهش می یابد، اما ممکن است مابقی ورم بینی تان تا حتی یکسال طول بکشد .

 

در طی این مدت شما ممکن است تغییرات تدریجی ای هم در بینی تان مشاهده کنید.
به توصیه های جراح تان در خصوص مراقبت های بعد از عمل به خوبی گوش کنید.

 

دستورالعمل های خاصی در این خصوص ارائه می شود که ممکن است شامل موارد زیر باشد:
-     
مراقبت های مخصوص بینی
-     
تجویز داروهایی برای کمک به بهبودی و کاهش احتمال ابتلا به عفونت
     - زمان مراجعه های بعدی

 

خودتان نیز مطمئن شوید که از جراح بینی تان در مورد بعد از عمل تان سوالات لازم را پرسیده اید:
        
چه داروهایی بعد از جراحی تجویز می شود؟

 

     دستورالعمل مصرف داروهایتان به چه صورت است؟
     چه زمانی گچ وچسب بینی به طور کامل حذف خواهد شد؟
    
آیا بخیه هایتان کشیدنی است؟ اگر بله ؛ چه زمانی باید برای کشیدن بخیه ها مراجعه   کنید؟
     چه زمانی  می توانم فعالیت عادی و ورزش را از سر بگیرم؟
    
تا چه زمانی بایستی استراحت کنم؟

 

نتایج جراحی بینی (رینوپلاستی)
برای دیدن نتیجه ی کامل جراحی بینی تان لازم است اندکی صبور باشید.

 

چراکه به دلیل وجود مقداری تورم و کبودی ناشی از عمل؛ دیدن نتایج دقیق جراحی رینوپلاستی کمی زمان بر خواهد بود.
در حالی که تورم اولیه در طول چند هفته کاهش می یابد، مقداری از ورم بینی ممکن است تا یک سال طول بکشد تا خط جدید بینی شما به طور کامل تصحیح شود.
تغییراتی که در اثر جراحی بینی اتفاق می افتد دائمی است و جز میزانی که در اثر تغییرات سن و سال متوجه بدن می شود؛ نتیجه ی اصلی آن دائمی و ثابت باقی می ماند.
داشتن یک شیوه و سبک سالم زندگی و هم چنین محفاظت از چهره در برابر نور خورشید در تمام طول سال، باعث ارتقای نتایج جراحی شما خواهد شد.

 

خطرات احتمالی جراحی بینی
همانطور که گفتیم تصمیم گیری در خصوص جراحی بینی یک تصمیم کاملا شخصی است و خود فرد باید به این نتیجه برسد. و عوارض و خطرات عمل را نیز بسنجد.

 

خطرات جراحی بینی عبارتند از:
    
ریسک بیهوشی
    
خطر عفونت
    
درمان ضعیف زخم
    
تغییر در احساس پوست (بی حسی یا درد)
   
تنفس دشوار

 

    ظاهر ناخوشایند بینی
    
تغییر رنگ پوست و تورم
    
احتمال جراحی ثانویه

 

اما تمام این ها عوارض و خطرات احتمالی جراحی می باشند. و در صورتیکه شما به جراح حاذقی مراجعه کنید خطرات را تا حد زیادی کم کرده اید.

 

فرآیند مشاوره جراحی بینی به چه صورت است؟!
در طول مشاوره در خصوص موارد زیر صحبت کنید:
    
اهداف جراحی شما، با توجه به ظاهر بینی و ساختار بینی تان
    
شرایط پزشکی، آلرژی های دارویی و درمان های قبلی
    
داروهای جاری، ویتامین ها، مکمل های گیاهی، الکل، دخانیات و مصرف مواد مخدر
    
جراحی های قبلی
جراح رینوپلاستی شما نیز ممکن است موارد زیر را بررسی کند:
    
وضعیت سلامت عمومی و وضعیت سلامت شما یا عوامل خطر را ارزیابی کند
    
گزینه های موجود برای تغییر شکل بینی تان را بگوید
    
چهره تان را بررسی و اندازه گیری کند
    
عکس از چهره و بینی تان بگیرد
  
   بحث در مورد نتایج احتمالی جراحی بینی

 

     صحبت در مورد هرگونه خطر یا عوارض احتمالی جراحی

 

بسیار مهم است که تمام جنبه های عمل رینوپلاستی را درک کنید.

 

طبیعی است که مضطرب باشید ، در مورد احساسات قبل از عمل تان با جراح تان گفتگو کنید.

 

·       آماده سازی برای جراحی بینی یا رینوپلاستی
قبل از جراحی بینی لازم است اقداماتی انجام دهید:
    
آزمایش آزمایشگاهی که جراح برایتان تجویز می کند انجام دهید.
    
داروهای خاصی را به توصیه جراح مصرف کنید یا مصرف برخی داروهای مصرفی تان را تنظیم کنید.
    
سیگار نکشید.
    
اجتناب از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهابی و مکمل های گیاهی، زیرا این موارد می توانند خونریزی را افزایش دهند.
جراح پلاستیک شما نیز، در مورد نحوه انجام عمل شما با شما گفتگو خواهد کرد.
رینوپلاستی ممکن است در یک مرکز جراحی معتبر، یا یک بیمارستان انجام شود.

 

اطمینان حاصل کنید که پس از عمل و مرخص شدن از بیمارستان؛ کسی از نزدیکان شما را همراهی می کند. علاوه بر این تا چند روز پس از عمل نیز از وی بخواهید در کنارتان باشد و به شما کمک کند.

 

مزایای جراحی بینی چیست ؟ آیا جراحی بینی علاوه بر زیبایی؛ فایده ای هم دارد؟

 

در زیر به برخی از فواید جراحی بینی اشاره می کنیم:

 

-         بهبود تنفس

 

جراحی بینی گاهی برای اصلاح مشکلات ساختاری در داخل بینی است . مشکلاتی که تنفس فرد را دچار مشکل کرده است.

 

به عنوان مثال مشکل سپتوم بینی .

 

رفع مشکلات داخلی بینی را می توان با جراحی زیبایی همراه کرد.

 

 

 

-         رفع شکستگی بینی

 

بینی در مرکز چهره قرار دارد. و تاثیر آن در زیبایی صورت انکار ناپذیر است. گاهی در اثر حوادث و مشکلاتی بینی فرد دچار شکستگی می شود. برخی از این مشکلات شامل : حوادث، سقوط، آسیب های ورزشی هستند.

 

رینوپلاستی ترمیمی می تواند تغییر شکل ایجاد شده توسط حوادث را حل کند.

 

-         کمک به مشکلات سینوسی

 

رینوپلاستی می تواند برای درمان سینوزیت مزمن یا التهاب سینوسی کمک کند. هنگامی که سینوس ها مسدود شده و پر از مایع هستند، باکتری ها را جذب می کنند و آلوده می شوند. اگر بیمار سینوزیت مزمن داشته باشد، یا سینوزیت وی ادامه دار باشد، جراح مشکلات ساختاری بینی یا سینوس را بررسی می کند.

 

-         مشکلات مادرزادی

 

برخی ناهنجاریهای بینی مادرزادی هستند. و فرد از بدو تولد با آنها دست به گریبان است. میتوان این قبیل مشکلات مادرزادی را نیز به کمک جراحی پلاستیک و زیبایی تا حدودی رفع نمود.

 

-         کاهش خروپف

 

خروپف می تواند به یکی از معضلات بزرگ برخی افراد تبدیل شود.

 

گاهی آنقدر میزان خروپف فرد شدید است که در روابط وی اثر می گذارد.

 

خروپف می تواند به علت مشکلات ساختاری در داخل بینی باشد. جراحی بینی در صورت صلاحدید و تشخیص جراح؛ می تواند این مشکل را رفع کند.

 

-         بهبود ظاهر

 

یکی از دلایل اصلی جراحی بینی به خصوص در کشور ما، زیبایی است.

 

با توجه به نقش انکارناپذیر بینی در چهره ؛ افراد زیادی تمایل به زیباسازی بینی خود دارند.

 

داشتن یک بینی متقارن و متناسب با چهره؛ در جذابیت صورت تاثیرگذار است.

 

 

 

 

 

-         بهبود و افزایش اعتماد به نفس

 

بینی نامتقارن و یا سایر مشکلات ظاهری بینی می تواند در اعتماد به نفس فرد تاثیر مستقیمی بگذارد.

 

در صورتیکه جراحی زیبایی بینی توسط جراحی حاذق انجام شود؛ و منجر به نتیجه خوبی شود؛ در اعتماد به نفس فرد تاثیر مثبتی می گذارد.

 

غذا و نوشیدنی بعد از رینوپلاستی

 

تغذیه بعد از رینوپلاستی بسیار مهم است. و در بهبود سریع تر و نیز کاهش عوارض عمل تاثیرگذار است.

 

سعی کنید که سالم غذا بخورید. از مصرف فست فود ها و غذاهای پرنمک اجتناب کنید.

 

نمک زیادی می تواند در ورم بینی تان تاثیرگذار باشد.

 

تغذیه بعد از جراحی؛ غذاهای نرم...

 

پس از بازگشت به خانه ، یا حتی درست بعد از بیهوشی یا آرام بخش، کمی گرسنه می شوید. مواد غذایی نرم معمولا پس از جراحی، بهترین رژیم می باشد.

 

خوردن سوپ های نرم و مقوی می تواند به شما کمک کند.

 

مصرف فیبر را فراموش نکنید!

 

میزان فیبر دریافتی تان پس از عمل بسیار مهم است.

 

یبوست؛ از مشکلات رایج پس از جراحی است. که با مصرف فیبر کافی و مایعات می توانید در رفع آن کمک کنید.

 

میوه های نرم مانند هلو و انواع توت ها منبع خوبی از فیبر هستند.

 

از دماسنج استفاده کنید.

 

شما باید در مورد درجه حرارت مواد غذایی که بعد از جراحی می خورید نیز مراقب باشید. غذاهای بسیار گرم و یا غذاهای بسیار سرد می تواند شما را آزار دهد. برای کاهش احتمال صدمه زدن به دهان خود در حین بهبودی رینوپلاستی، سوپ های داغ یا سایر غذاهای با درجه حرارت بالا را تا چند هفته بعد از عمل محدود کنید.

 

غذاهای سرد نیز میتواند به دندان های شما و سایر قسمت های دهان تان آسیب برساند.

 

پس از عمل، مراقب بینی تان باشید و از ضربه خوردن ، تکان دادن و حرکات بینی به شدت اجتناب کنید.یادتان باشد بخش بزرگ و مهمی از نتیجه عمل تان به مراقبت های شما و رعایت دستورالعمل های پس از عمل بر می گردد.

 

اگر تمایلی به انجام جراحی بینی دارید؛ می توانید با ما تماس بگیرید: ‏

 

‏02188873550 09101414089‏

 

و یا ما را در اینستاگرام به آدرس ‏@drfadaeiclinic و تلگرام ‏@drfadaeiplastic دنبال کنید.‏

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 5 شهريور 1397
نویسنده : مدیر

غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی "رایکانس"
گروه طراحی، مشاوره و مهندسی “رایکانس” با تجربه سال‌ها حضور حرفه‌ای در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی، با اجرای پروژه‌های متعدد و همچنین خلاقانه با حداکثر اثربخشی در مخاطبان و برخورداری از نیروهای متخصص، مجرب و خوش فکر به فعالیت می پردازد. رایکانس با ساختار مهندسی قوی، توانایی‌های مدیریتی بالا، تیم اجرایی مجرب و متخصص، امکانات و تجهیزات مدرن، قادر است خدماتی با کیفیت رقابتی و بهای مناسب در زمانی کوتاه به مشتریان ارائه دهد.

فعالیت‌های رایکانس در 4 گروه اصلی زیر متمرکز شده است:
1.غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی 
2.مشاوره، برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های برندینگ نمایشگاهی 
3.طراحی گرافیک و تبلیغات نمایشگاهی
4.اتاق فکر، ایده پردازی و ارائه کانسپت‌های خلاقانه نمایشگاهی

رایکانس با تاکید بر تخصص و هویت مهندسی و همچنین با تکیه بر دانش بازاریابی، ماموریت خود را طراحی و اجرای برنامه‌های علمی، خلاق به منظور خلق، توسعه و تضمین آینده برندها در عرصه نمایشگاهی تعریف نموده است؛ چراکه بر این باور است نمایشگاه‌ فضایی فوق‌العاده برای معرفی و ارائه محصولات و خدمات شما به مشتریان و فرصتی طلایی برای ثبت برند شما در ذهن مخاطبان است. توانایی بالای مدیریت پروژه در کنار طراحی برنامه‌های کارآمد و منطبق با بودجه مشتریان و نیز اجرای با کیفیت آن‌ها از یک سو، و پیگیری و همراهی مستمر از ابتدا تا انتهای هر پروژه و اهتمام بر حصول نتیجه در بستر تعامل صادقانه از سوی دیگر، موجب جلب رضایت خاطر مشتریان ما شده است.

رایکانس هم اکنون با فعالیت در کلیه سایت های نمایشگاهی شهرستان ها و تهران از جمله نمایشگاه بین المللی تهران، برج میلاد، هتل المپیک، مصلی امام خمینی (ره)، سالن همایش های رازی، پژوهشگاه نفت، سالن حجاب، بوستان گفتگو و ... همگام با استاندارد های بین المللی و همراه با کلیه نام های تجاری و شرکت های معتبر می باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 4 شهريور 1397
نویسنده : مدیر

خرید راحت، ارزان و مطمئن از آمازون 
در میان خرده‌فروشی‌های آن‌لاین دنیا، نام آمازون بزرگترین و معتبرترین برند به حساب می‌آید. فروشگاهی که در ابتدا یک کتاب‌فروشی اینترنتی بود اما امروز تبدیل به متنوع‌ترین سایت سفارش آن لاین کالاها شده است. به علاوه در این سال‌ها مزایای خرید از آمازون، مانند قیمت‌ها و تخفیفات مناسب، زمان تحویل سریع و ضمانت اصالت کالاها به طور مستمر در حال بهبود بوده است.
از آنجاییکه بستر اصلی فروشگاه آمازون در ایالات متحده قرار دارد، انجام خرید مستقیم برای کاربران ایرانی این سایت به سختی امکان‌پذیر است. چراکه هم برای انجام تراکنش مالی سفارشات با استفاده از کارت‌های بانکی بین‌المللی و نیز ارسال کالاها از آمازون به ایران محدودیت‌های شدیدی وجود دارد و با هزینه‌های گزافی همراه است. برای حل این مشکل، سایت ایگرد به کمک شهروندان ایرانی آمده است و امکان خرید آسان انواع کالاها از آمازون امریکا را با قیمت مناسب و صورت مستقیم تا تحویل درب منزل در ایران فراهم نموده است. برای سفارش کالا از طریق سایت ایگرد کافی‌ست ابتدا محصول یا برند مورد نظر خود را در سایت آمازون جست و جو کنید و پس از انتخاب آن، لینک مربوط به محصول را کپی نموده و در قسمت مشاهده محصول سایت ایگرد قرار دهید و قیمت نهایی آن را به ریال مشاهده کنید. برای ملاحظه‌ی جزئیات دقیق نحوه کار با سایت ایگرد می‌توانید ویدئوی زیر را تماشا کنید:
https://www.aparat.com/v/s63K8
پس از انتخاب محصول و پرداخت هزینه با درگاه‌های بانکی داخلی، انجام سایر امور مانند پرداخت ارزی، پیگیری ارسال مرسوله‌ها، حمل محصول و تحویل آن تا درب منزل شما تماماً بر عهده‌ی ایگرد خواهد بود.


اما چه کالاهایی را باید از آمازون خریداری کنیم؟
شاید تصور عمومی در جامعه این باشد که با توجه به نوسانات ارزی، خرید از آمازون مقرون‌به‌صرفه نیست. اما واقعیت این است که اگر کمی هوشمندانه انتخاب کنید، خرید از آمازون می‌تواند حتی ارزان‌تر از نمونه‌ی آن کالا در ایران باشد. 
به صورت کلی خرید سه دسته از کالاها از آمازون توصیه می‌شود؛ اول، کالاهایی که در ایران وجود ندارند و مورد نیاز شما هستند. دوم، کالاهایی که اطمینان از اصالت آن‌ها اهمیت زیادی دارد و سوم، کالاهایی که در آمازون مشمول تخفیف‌های ویژه شده اند. به عنوان مثال در ماه گذشته یکی از برندهای معروف و گران‌قیمت ساعت مچی، در وب‌سایت آمازون حدود 50 درصد تخفیف خورد! انواع پوشاک، کیف و کفش و لوازم الکترونیکی نیز معمولاً با تخفیفات خوبی در آمازون به فروش می‌رسند که برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهره‌مندی از این مزایا می‌تواند به وبلاگ ایگرد سری بزنید.
گوش به زنگ باشید
ممکن است در مواقعی قیمت فعلی یک کالا، مناسب به نظر نرسد اما شما مایل باشید که همان کالا را با قیمت بهتری تهیه کنید. در این حالت می‌توانید در صفحه‌ی مشاهده‌ی محصول در سایت ایگرد، از امکان گوش به زنگ استفاده کنید و قیمت مد نظر خود را در سایت وارد نمایید. از این لحظه به بعد ایگرد قیمت آن محصول را به صورت خودکار رصد می کند و چنانچه قیمت آن محصول به اندازه‌ی مورد نظر شما کاهش یابد، این موضوع را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

محاسبه‌ی هزینه، چگونگی پرداخت و اصالت محصول 
پس از انتخاب محصول و نهایی کردن سفارش، شما با وارد شدن به درگاه اینترنتی بانک، مبلغ را به صورت ریالی واریز می‌نمایید. این هزینه شامل قیمت خود کالا، هزینه‌‌های حمل، هزینه‌های مربوط به عوارض و ... می‌باشد و تحویل محصول تا درب منزل شما بدون هیچ هزینه‌ی اضافی خواهد بود. به این معنی که پس از انجام پرداخت، هیچ تغییری در هزینه‌های مشتری ناشی از نوسانات ارزی یا تغییرات قیمت در آمازون و ... به وجود نخواهد آمد.
در نهایت باید تاکید کنیم که خرید از ایگرد به معنای تضمین اصالت و سلامت کالای تحویلی به مشتریان است. بنابراین چنانچه به هر دلیلی کالایی به صورت سالم و به همان شکلی که سفارش داده شده بوده است به دست مشتری نرسد، ایگرد متعهد به سفارش مجدد همان محصول و یا عودت کامل وجه پرداختی توسط مشتری خواهد بود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 17 مرداد 1397
نویسنده : مدیر

موسسه حرف آخر پاياني است بر عصر تحجر در آموزش کنکور ، دي وي دي هاي حرف اخر سبک جديدي از آموزش کنکور را پايه گذاري کرده اند ، به منظور شهودي کردن مطالب به منظور ذخيره اين مطالب در نيمکره راست مغز داوطلبان کنکور کليه دروس را به صورت انيميشن تدريس مي شود. در محصولات حرف آخر به جاي ارائه حجم زيادي از فرمول‌ها و تکنيک ها تنها با يک الگو ، طيف وسيعي از سوالات کنکور حل مي شود . موسسه حرف آخر اولين مجموعه و در حال حاضر تنها مجموعه اي در ايران است که با تيم تصويرسازي با تکنولوژي انيميشن فيلم هاي آموزشي دبيرستان و کنکور را در قالب دي وي دي هاي آموزشي ارائه مي کند.
اما چه چيزي دي وي دي هاي حرف آخر را از بقيه موسسات متمايز کرده است ؟ استفاده از الگو در آموزش يعني به جاي اينکه براي پاسخگويي به هر سوال يک تکنيک ياد بگيريد ما براي هر نوع سوال به شما الگو ياد مي دهيم و اين باعث مي شود اگر سر جلسه کنکور شما نوع جديدي از سوال ببينيد بدون استرس به حل آن مشغول شويد . استفاده از الگو چه مزايايي دارد؟ کاهش زمان يادگيري کل مباحث کنکور، از يک سال به کمتر از چهار ماه , چون آموزش تعداد کمي الگو مسلماً وقت کمتري مي طلبد تا آموزش انبوهي از تکنيک­ها . همين مسئله باعث مي شود که شما با حرف اخر زمان زيادي براي دوره کردن و افزايش تسلط بر محتواي درسي و تست زني داشته باشيد.

سايت حرف آخر


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 1 مرداد 1397
نویسنده : مدیر

بدون استاد ، بدون کلاس ، فقط با روزی سی دقیقه صرف وقت با اپلیکیشن انگلیش X3 در هر جایی که هستید زبان انگلیسی را همانند زبان مادری صحبت کنید ، قویترین روش آموزش زبان در ایران 
از الفبا تا مکالمه حرفه ای 
شامل دوره های مبتدی ، متوسطه ، پیشرفته و حرفه ای 
در مدت زمان 173 روز انگلیسی را کامل صحبت کنید 
تقویت هر چهار مهارت صحبت کردن ، شنیدن ، نوشتن و خواندن 
تست تلفظ و تصحیح لهجه آمریکایی
یکبار برای همیشه انگلیسی صحبت کنید
دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی : yon.ir/endl
وب سایت : www.EnglishX3.com
تلفن مشاوره و پشتیبانی : 09195888549


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 26 تير 1397
نویسنده : مدیر

کاربرد حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی دو مدل از کاربردی ترین و بهترین حفاظ های دیوار هستند که برای تمامی ساختمان ها قابل استفاده می باشند. این دو مدل از حفاظ ساختمان به گونه ای طراحی شده اند که با نصب و اجرای آن ها بر روی تمام مدل دیوارها می توان موجب شیک تر شدن نمای ساختمان ها گردید. این مدل از حفاظ ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای رنگ، سایز، ارتفاع و تراکم های مختلفی هستند و به همین جهت می توان مطابق با نیاز و سلیقه به منظور خرید آن ها اقدام کرد. حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی هر دو با الهام از طبیعت طراحی شده اند. به منظور طراحی نرده حفاظ شاخ گوزنی از شاخ گوزن الهام گرفته شده است و به منظور طراحی حفاظ بوته ای از بوته های خاردار بیابانی بهره گرفته می شود.

برقراری امنیت با حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزن به واسطه آن که با تراکم و ارتفاع بسیار بالایی تولید شده اند، دارای ضریب امنیت منحصر به فردی می باشند. به واسطه ضریب امنیتی که این محصول داراست، می توان با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد. استفاده از نرده بوته ای و حفاظ شاخ گوزني این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به فضایی امن و منحصر به فرد دسترسی یافت و از این طریق تمامی فعالیت ها را به نحو مطلوبی انجام داد. این دو مدل از حفاظ دیوار را می توان برای تمام ساختمان ها مورد استفاده قرار داد.

کیفیت بالا حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی از مدل حفاظ های دیواری است که با بهره گیری از باکیفیت ترین و بهترین نوع از فلز تولید شده است. به واسطه کیفیتی که این مدل از حفاظ روی دیوار از آن برخوردار هستند، می توان در مدت زمان طولانی آن ها را مورد استفاده قرار داد.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید