فرودگاه مشهد،فرودگاه مهرآباد،فرودگاه شیراز،فرودگاه تبریز
تاریخ : جمعه 8 فروردين 1399
نویسنده : مدیر

طراحی و ساخت طلا و جواهرات خاص 09121137452 سالار پورایمانی – ما زیباترین و خاصترین انگشترهای مردانه را برای شما می سازیم. سنگ های الماس با تراش برلیان اصل دارای شناسنامه و فاکتور – تحویل کارها 5 تا 10 روز کاری زمان خواهد برد. همچنین تمامی سفارشات طراحی و ساخت انگشتر طلای مردانه (ساده و جواهر) پذیرفته می شود. تحویل حضوری و ارسال با پست هم انجام می شود. شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین و حضوری اقدام به ثبت سفارش نمایید. هزینه ارسال به خارج از کشور ایران بر عهده شما خریدار گرامی می باشد.
سادگی در انتخاب زیور آلات مردانه
طراحان مد برای استایل زنانه عجیب ترین و غیر معمول ترین اکسسوری ها را پیشنهاد می کنند. این در حالی است که محدودیت های زیادی در لوازم جانبی و جواهرات مردانه وجود دارد. با هر سبک و استایلی که دارید همیشه در انتخاب اکسسوری های مردانه دقت کنید. توجه داشته باشید که با زیور الات بیشتر، زیباتر دیده نمی شوید بلکه زیبایی در سادگی است. یک ساعت کلاسیک، دستبند چرمی یا فلزی، یک انگشتر مردانه با همه سبک استایل مردانه همخوانی دارد. اما سنجاق کراوات و دکمه سر دست را نمی توانید با تیپ اسپرت به کار ببرید. اصولا سادگی زیباترین و شیک ترین تیپ مردانه است.



سادگی شیک ترین استایل مردانه است

انتخاب سایز مناسب اکسسوری ها
اکثر آقایان در انتخاب سایز لباس دقت دارند ولی شاید کمتر کسی به سایز جواهرات توجه کند. برای داشتن استایل مردانه مناسب جواهرات نیز دقیقا مثل لباس مهم هستند. برای مثال استفاده از یک زنجیر طلای ضخیم برای مردی لاغر اندام که گردن باریکی دارد، اصلا پسندیده نیست. انتخاب انگشتر مردانه ظریف برای کسی که دستان بزرگ و انگشتان چاق تری دارد، یک فاجعه است. این را مقایسه کنید با یک دست کت و شلوار شیک که به همراه یک کراوات خیلی نازک استفاد می شود. به هر حال همه این موارد استایل مردانه را ناهماهنگ و ناموزون نشان می دهد. دقت داشته باشید که جواهرات هم سایز دارند.



علاوه بر انگشتری، دستبند و گردنبند هم سایزبندی دارند

رعایت تناسب در استایل مردانه
آیا می توانید در هر مناسبتی همه اکسسوری ها را استفاده کنید؟ البته که نه. اکسسوری ها و جواهرات مناسب آقایان را باید متناسب با زمان و مکان انتخاب کنید. به عنوان مثال برای یک جلسه کاری یا شام اداری یک انگشتر مردانه ساده ، ساعت مچی کلاسیک ، حلقه و دستبند ساده مناسب است. استایل مردانه مناسب جلسه کاری تفاوت زیادی با یک جشن یا مهمانی دارد. بسیاری از جواهرات زینتی مناسب مهمانی های بزرگ هستند. برای مثال در یک مهمانی شام عروسی می توانید از انگشتر مردانه با سنگ های قیمتی استفاد کنید. نگین زمرد، الماس و …برای همین روزهاست. سنجاق کراوات، دکمه سردست و دیگر اکسسوری های جواهر نشان را برای این مهمانی تناسب بیشتری دارد! همینطور برای استایل مردانه اسپرت، یک رینگ ساده به همراه ساعت مچی کفایت می کند.

انگشتر طلا مردانه

 

انگشتر جواهر مردانه


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: انگشتر طلا مردانه , انگشتر جواهر مردانه ,
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399
نویسنده : مدیر

طراحی جواهرات یکی از شغل های پولساز در دنیا محسوب می شود. از همه مهمتر، مدل ساز طلا و جواهر با کامپیوتر همیشه نیاز به ایده و خلاقیت ندارد. امروزه بیشتر کارخانه ها و کارگاه داران عکس و مدل های مورد نظر را به طراح می دهند و طراح فقط وظیفه تبدیل عکس به فایل سه بعدی را دارد. این نکته مهمی در طراحی جواهرات است که همیشه نیاز به خلق ایده و درگیر بودن در این جزییات نیست. طراحی جواهرات در ایران رو به گسترش است و این شغل با توجه به مدت زمان کم آموزش و درآمد بالایی که دارد، مورد توجه بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته است. شما برای شروع فعالیت در در این شغل فقط به یک لب تاب نیاز دارید.
طراحان طلا و جواهر نیاز به دانش فنی و کارگاهی در زمینه طراحی های خود دارند. آنها باید در طراحی جواهرات، استانداردهای لازم را رعایت کنند. همه این نکات و اصول در خودآموز طراحی طلا و جواهر مفصل توضیح داده شده است. همچنین این خودآموز دارای پشتیبانی و رفع اشکال آنلاین است. سالار پورایمانی مدرس این بسته آموزشی بیش از 7 سال است در این رشته فعالیت می کند. همچنین شما بعد آموزش می توانید، از سازمان فنی و حرفه ای مدرک معتبر دریافت نمایید.

طراحی جواهرات با کامپیوتر


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: طراحی جواهرات , طراحی جواهرات با کامپیوتر ,
تاریخ : چهار شنبه 28 اسفند 1398
نویسنده : مدیر

یکی از مهمترین ویژگی های یک وبسایت موفق برخورداری از سئو سایت حرفه ای است که نه تنها باعث بهینه سازی سایت، افزایش سرعت لود آن و افزایش رتبه در گوگل می شود بلکه باعث هدایت بازدیدکنندگان و مشتریان به سایت ، بهبود کسب و کار و درنتیجه فروش بیشتر محصولات می شود. برای اینکه رتبه سایت در گوگل بیشتر شود لازم است تا از الگوریتم های روز آن باخبر باشید زیرا گوگل همواره الگوریتم های خود را تغییر می دهد و این باعث افت بعضی از سایت ها در نتایج جستجو و بهتر دیده شدن بعضی سایت های دیگر است.

اگر به برندها و کسب و کارهای موفق دقت کرده باشید متوجه می شوند که علاوه بر در نظر گرفتن هزینه طراحی سایت هزینه های زیادی را  نیز برای سئو سایت خود در نظر میگیرند و مسئله سئو را کاملا جدی گرفته اند. سپردن کار طراحی و سئو به شرکتی که از پشتیبانی خوبی برخوردار است نکته بسیار مهمی است تا همواره سایت خود را به روز نگه دارید و در نتایج جستجو بدخشید. بنابراین به دنبال شرکتی باشید که علاوه بر ارائه خدمات از مشتری مداری و پشتیبانی خوبی برخوردار باشد

پیشنهاد شگفت انگیز !

شرکت گلزار وب یک شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، سئو و بازاریابی دیجیتال است که نه تنها خدمات متنوعی ارائه می دهد بلکه از پشتیبانی و گارانتی مادام العمر برخوردار است و دارای سابقه زیادی در زمینه طراحی وب سایت و سئو حرفه ای سایت است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان گلزاروب از طریق شماره تلفن  09109212500 و سایت https://golzarweb.com/   در ارتباط باشید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: هزینه طراحی سایت ,
تاریخ : چهار شنبه 28 اسفند 1398
نویسنده : مدیر

در طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی یا خدماتی توجه به ارتباط بین طراحی وب سایت و سئو سایت از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا کیفیت طراحی تاثیر زیادی بر روی کسب رتبه بالا در موتور جستجو گوگل دارد. رابطه بین طراحی سایت و موتورهای جستجوگر پیچیده اما در عین حال دو طرفه است. علاوه بر ظاهر سایت فاکتورهای دیگری مثل نوع برنامه نویسی، سرعت لود صفحات سایت ، نوع چیدمان صفحات و ... نیز در سئو تاثیرگذار است.

وقتی شما یک سایت را طراحی می کنید و در اختیار کاربران قرار می دهید رعایت اصول سئو در طراحی باعث می شود تا موتور جستجو بهتر بتواند محتوای سایت شما را ایندکس کند و رتبه بهتری به سایت شما بدهد در نتیجه کاربران بهتر می توانند سایت شما را در نتایج جستجو مشاهده کنند.  

در ساخت انواع سایت ها مثل طراحی سایت شرکتی ، فروشگاهی و .. هم طراحی و هم سئو یک هدف را دنبال میکنند و آن هم رضایت کاربر است. در صورتی که شما فقط یک سایت بسیار زیبا داشته باشید که کسی از وجود آن مطلع نیست فایده ای ندارد. برای اینکه یک سایت حرفه ای داشته باشید لازم است در کنار طراحی، سئو را هم در نظر بگیرید. یک شرکت حرفه ای در زمینه سئو و طراحی می تواند به شما در این زمینه  کمک کند تا یک سایت حرفه ای داشته باشید و در نتایج جستجو بدرخشید.

اگر قصد دارید یک وب سایت حرفه ای ، جذاب و مطابق با استانداردهای سئو داشته باشید می توانید به مجموعه گلزار وب با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت، خدمات سئو سایت اطمینان کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان گلزاروب از طریق شماره تلفن  09109212500 و سایت https://golzarweb.com/   در ارتباط باشید.

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شرکتی ,
تاریخ : یک شنبه 25 اسفند 1398
نویسنده : مدیر

آشنایی با کابل شبکه

برای اتصال دو یا چند رایانه یا دستگاه های به کار رفته در نت، از کابل شبکه استفاده می شود. به طور کلی سه نوع کابل شبکه وجود دارد:

کابل های کواکسیال

 در ابتدابه عنوان کابل شبکه توسعه نیافته بودند. این کابل ها برای مصارف عمومی ساخته شده اند. این کابل ها حتی قبل از به وجود آمدن شبکه ها در حال استفاده بودند. در آغاز شبکه ها، هنگامی که هیچ کابلیمختص شبکه ها در دسترس نبود، مسئولین شبکه شروع به استفاده از سیم و کابل کواکسیال کردند.به دلیل پایین بودن هزینه و دوام طولانی، از کابل های کواکسیال نزدیک به دو دهه در شبکه ها استفاده می شد. کابل های کواکسیال دیگر برای ساختن هر نوع شبکه رایانه ای مورد استفاده قرار نمی گیرند.

مشخصات کابلهای کواکسیال

کابل شبکه کواکسیال در طی این سالها، بر اساس چندین عامل مانند ضخامت غلاف ، فلز رسانا و مواد مورد استفاده در عایق ، صدها مشخصه برای تعیین مشخصات کابلهای خانواده کواکسیال ایجاد شده است.

از این مشخصات، فقط تعداد کمی در شبکه های کامپیوتری استفاده شده است.

 

 کابل های جفت پیچ خورده

کابل شبکه جفت پیچ خورده در درجه اول برای شبکه های کامپیوتری توسعه داده شد. این کابل به کابل اترنت نیز معروف است. تقریباً تمام شبکه های کامپیوتری LAN مدرن از این کابل استفاده می کنند.این سیم و کابلاز جفت سیم های مسی عایق بندی شده با رنگ های مختلف تشکیل شده است. هر دو سیم به دور هم پیچیده شده اند تا جفت شوند. معمولاً چهار جفت وجود دارد. هر جفت یک رنگ اصلی و یک سیم رنگی دارد. رنگ های اصلیشامل آبی ، قهوه ای ، سبز و نارنجی است. بر اساس سبک جفت شدن سیم ها در غلاف پلاستیکی ، دو نوع کابل جفت پیچ خورده وجود دارد: UTP وSTP

در نوع UTP همه جفت ها در یک غلاف پلاستیکی تک پیچیده شده اند.

در کابل شبکهSTP   هر جفت با یک محافظ فلزی اضافی پیچیده شده و سپس همه آن ها در یک غلاف پلاستیکی بیرونی قرار گرفته اند.

کابل شبکه

شباهت ها و تفاوت های بین کابل های STP و UTP

• هر دو STP و UTP می توانند داده ها را با سرعت 10Mbps ، 100Mbps ،  1Gbps و 10Gbps  انتقال دهند.

 • از آنجا که کابل STP حاوی مواد بیشتری است ، از کابل UTP گرانتر است.

 • هر دو کابل از اتصالات ماژولار RJ-45 استفاده می کنند.

•  کابلSTP نسبت به کابل UTP مقاومت بیشتری در برابر سر و صدا و EMI ایجاد می کند.

• حداکثر طول ارتباط برای هر دو کابل 100 متر یا 328 فوت است.

• هر دو کابل می توانند حداکثر 1024 گره را در هر بخش جای دهند.

 

کابل فیبر نوری

این کابل شبکه از هسته ، روکش فلزی ، بافر و روکش بیرونی ( جاکت) تشکیل شده است. هسته از رشته های نازک شیشه یا پلاستیک ساخته شده است که می تواند داده ها را در مسافت های طولانی حمل کند. هسته در روکش پیچیده می شود. روکش در بافر پیچیده می شود و بافر در روکش بیرونی پیچیده می شود.

• هسته سیگنال های داده رابا ماهیت  نوری حمل می کند.

• روکش فلزی بازتاب نور به هسته است.

• بافر از انکسار نور محافظت می کند.

• ژاکت کابل را از آسیب فیزیکی محافظت می کند.

کابل شبکه فیبر نوری کاملاً از EMI و RFI مصون است. این کابل می تواند داده ها را با مسافت طولانی و با بالاترین سرعت انتقال دهد. این کابل می تواند داده ها را تا 40 کیلومتر با سرعت 100Gbps  انتقال دهد.

فیبر نوری از نور برای ارسال داده استفاده می کند. براساس تعداد پرتوهای نور در یک زمان معین ، دو نوع کابل فیبر نوری وجود دارد SMF و MMF

سیم و کابل

 

کابل نوری SMF (تک حالت)

این کابل شبکه فقط یک پرتو نور دارد. این روش قابل اطمینان تر است و از پهنای باند بسیار بالاتر و مسافت های طولانی تر از کابل MMF پشتیبانی می کند. این کابل به عنوان منبع نور از لیزر استفاده می کند و طول موج نوری از 1300 یا 1550 نانومتر را انتقال می دهد.

 

کابل نوری MMF(فیبر چند حالته)

این کابل دارای چندین پرتو نور است. به دلیل پرتوهای متعدد ، این کابل داده بسیار بیشتری نسبت به کابل SMF حمل می کند. این کابل در مسافت های کمتری استفاده می شود. این کابل از یک LED به عنوان منبع نور استفاده نموده و طول موج نوری 850 یا 1300 نانومتر را انتقال می دهد.

 

 

کاربرد کابل شبکه و انواع مختلف کابل کشی شبکه

 

در فرایند استفاده از کابل شبکه چهار نوع کابل کشی اجرایی می شود. کابل شبکه مانند واسطه ای عمل می کند که در یک شبکه از طریق آن اطلاعات از یک دستگاه به دستگاه دیگر حرکت می کنند. نوع کابل انتخاب شده برای شبکه به اندازه شبکه ، توپولوژی و روش طراحی آن بستگی دارد. انواع مختلف کابل های شبکه به عنوان ستون فقرات زیرساخت شبکه عمل می کنند.انتخاب نوع صحیح کابل کشی شبکه می تواند کارکردهای مختلف تجاری را تحت تأثیر قرار دهد زیرا طراحان شبکه از فن آوری های جدید استفاده می کنند. نوع کابل شبکه ای که در هر زیرساخت شبکه استفاده می شود یکی از حیاتی ترین جنبه های شبکه در صنایع مختلف است.

 

طرح های مختلف سیم کشی UTP عبارتند از:

 ( CAT1 که برای سیم تلفن استفاده می شود

 ( CAT2 از حداکثر سرعت 4 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی نموده و اغلب برای شبکه های token-ring استفاده می شود.

 CAT3 و( CAT4  هر دو در شبکه های Token Ring برای سرعت بیشتر در شبکه استفاده می شوند.

 سیم  (CAT5 اکنون با طرح های CAT5e جایگزین شده است که مشخصات پیشرفته ای را برای آن فراهم می کند تا از سرعت حداکثر 1 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی کند.

 (CAT6 ازسرعت 1 Gbps برای طول تا 100 متر و 10 Gbps تا 55 متر پشتیبانی می کند.

  (CAT7 یک الگواز کابل های مسی است که می تواند سرعت 10  Gbps و طول تا 100 متر را پشتیبانی کند.

پچ کورد

 

انواع پچ کورد و تأثیر آنها بر روی شبکه

 

پچ کورد یکی از قطعات اساسی هرشبکه کامپیوتری است. هدف آن متصل کردن دستگاه های مختلف در یک شبکه می باشد. پچ کورد شبکه یک کابل شبکه بین 50 سانتی متر تا 2 متر با دو سر سوکت با استاندارد RJ45  زده شده را گویند. پچ کوردها در رنگ های مختلف تولید می شوند تا به این روش از هم تمیز داده شوند.

کابل پچ همان طول کابل با اتصالات در انتهای آن است که برای اتصال دستگاه انتهایی به وسیله دیگری مانند منبع تغذیه استفاده می شود. یکی از رایج ترین موارد استفاده اتصال لپ تاپ ، دسک تاپ یا دستگاه انتهایی دیگر به پریز برق است.

 

به طور معمول ، کابل پچ یک کابل مسی است که در هر دو انتها دارای کانکتور RJ45 ، TERA یا GG45 است ، اگرچه نسخه های ترکیبی از آنتولید می شود که انواع مختلفی از کانکتورها در انتهای آنها وجود دارد.

همچنین ممکن است از کابل پچ برای اتصال پورت سوئیچ یا سرور به سیستم کابل کشی ساخت یافته استفاده شود. اگرچه استانداردهای جدید انجام این کار را توصیه نمی کنند ، اما گاهی اوقات از یک بند پچ برای اتصال مستقیم سرور به پورت سوئیچ استفاده می شود. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 18 اسفند 1398
نویسنده : مدیر

قیمت لباسشویی بوش در نمایندگی بوش ۲۰ بخر

در اینجا شما می توانید به قیمت ماشین لباسشویی بوش آلمان و ترکیه به همراه گارانتی اصلی  بوش در نمایندگی برای خرید لباسشویی دسترسی داشته باشید.

 

اگر در حال خواندن این مقاله هستید مطمئنا قصد خرید ماشین لباسشویی بوش برای منزل خود را دارید اما متاسفانه زمانی که به بازار مراجعه می کنید با قیمت های مختلف و گارانتی های گوناگون مواج می شوید که باعث سردرگمی شما می شود و شما نمی توانید یک خرید مطمئن و راحتی داشته باشید، به همین خاطر ما در اینجا سعی می کنیم نمایندگی بوش و گارانتی اصلی بوش را به شما معرفی کنیم، دقیقا یکی از مزیت های ماشین لباسشویی بوش در ایران این است که دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش در ایران می باشد که با نام بوش سرویس در حال فعالیت است به همین دلیل می تواند خیال شما را از بابت گارانتی و خدمات پس از فروش آسوده باشد، اما اگر قصد رفتن به بازار برای خرید ماشین لباسشویی بوش را دارید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن به فروشگاه های مختلف اطلاعات خود را تکمیل کنید تا به دنبال مدل مشخص لباسشویی بوش باشید و قیمت آن را در نمایندگی بدانید، تنها کافی است به نمایندگی بوش مراجعه کنید توضیحات و مشخصات فنی هر محصول را بررسی کنید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و با لیست قیمت ماشین لباسشویی بوش در نمایندگی اطلاع داشته باشد البته شما می توانید به صورت مستقیم نیز از فروشگاه بوش سفارش خود را ثبت کنید برای این کار کافیست بر روی قیمت لباسشویی بوش کلیک کنید.

اما برای اینکه بهتر بتوانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و اطلاعات کاملی در مورد نمایندگی و گارانتی بوش به دست آورید به شما پیشنهاد می کنیم به مجله اینترنتی 20 بخر رفته در این مجله شما می توانید در قسمت اخبار بوش مقاله های مربوط به گارانتی اصلی  بوش در ایران و نمایندگی بوش را بخوانید در این دو مقاله می توانید مطمئن شوید که بوش سرویس نماینده رسمی بوش آلمان در ایران است در ضمن شما می توانید به آدرس و تلفن تمام فروشگاه های بوش در سرتاسر کشور دسترسی داشته باشد تا نزدیک ترین فروشگاه به محل سکونت خود را پیدا کنید اما از همه مهم تر شما می توانید در قسمت «اسرار خرید» خرید لوازم خانگی را انتخاب کنید در این قسمت مقاله های بسیار مهمی وجود دارد که می تواند کمک زیادی به شما باشد از راهنمای خرید ماشین لباسشویی گرفته تا مقایسه مدل های مخلتف لباسشویی بوش در هر سری به طور مثال در مقاله ای با نام  مقایسه انواع ماشین لباسشویی بوش سری 8 تمام مدل هایی که در این گروه قرار دارد از بالاترین مدل تا پایین ترین مدل مورد بررسی قرار گرفته تا دقیقا متوجه تفاوت هر مدل با یکدیگر شود و بهتر با مزایا و معایب آن آشنا شوید، اما بعد از آن توجه داشته باشید که عوامل مختلفی می تواند تاثیر زیادی در قیمت لباسشویی داشته باشد که ممکن است بسیاری از آنها کارایی زیادی برای شما نداشته باشد به همین خاطر از شما می خواهیم  خبری که در همین رابطه در خبرگزاری تبیان با نام قیمت ماشین لباسشویی بوش منتشر شده است مطالعه نمایید.

منبع: gostaresh.news


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 6 اسفند 1398
نویسنده : مدیر

معرفي انواع چاي ساز و نکات مهم براي خريد چاي ساز بوش

بررسي انواع چاي ساز بوش و معرفي بهترين مارک آن و مواردي که در زمان خريد چاي ساز استندي و دم آور با بهترين قيمت و کالاي اصل بايد به آن دقت کنيم.

 

به نقل از سايت کلوب امروزه چاي ساز ها به دلايل گوناگون ازجمله سهولت استفاده و امنيت بدون نقص با داشتن قطع اتوماتيک داراي طرفداران زيادي مي باشد، مخصوصا ما ايرانيان که نوشيدن چاي اصلي جدانشدني در روند زندگي ماست، مرسوم بودن خريد چاي ساز و استفاده از اين دستگاه مهم بودن انتخاب مدلي کارآمد و مناسب را به مراتب داراي اهميت بسياري کرده است و لازم است افراد پيش از انتخاب نوع چاي ساز خود از کاربري آن و اينکه تا چه حد مي توانند باکيفيتي بالا چاي ايراني باکيفيت را دم آورد اطلاع کافي و کامل داشته باشند. به طور کل انواع چاي ساز را مي توانيم به دو دسته متفاوت تفکيک کنيم. اما اگر در ادامه قصد داشتيد نگاهي داشته باشيد به انواع چاي ساز بوش مي توانيد از طريق لينکي که براي شما قرار گرفته مي توانيد به صفحه بوش مراجعه کنيد و از بهترين مارک اين محصول ديدن نماييد.

انواع چاي ساز استندي و دم آور

چاي ساز استندي: اين مدل از چاي ساز ها به شکلي طراحي شده اند که کتري و قوري در کنار هم و بر روي يک استند قرار دارد که مي توان از معايب آن به دو نکته اصلي اشاره نمود اگرچه انتخاب مدل هاي استندي اکنون نيز مورد پسند برخي از افراد هست.

معايب مدل هاي چاي ساز استندي: از نقص اوليه اين مدل مي توان به دم کشيدن چاي بر روي يک المنت اشاره کرد چراکه بهترين چاي زماني باکيفيت دم خواهد کشيد که با بخار آب دم بکشد همان‌طور که از قديم ايام سماورها و يا کتري قوري هايي که بر روي آتش قرار مي گيرند با همين روند کار مي کردند و بسياري از افراد نمي توانند ارتباط خوبي با اين مدل از محصولات ازلحاظ کيفيت طعمي داشته باشند لازم به ذکر است که ماندن چاي دم شده بر روي المنت موجود پس از چندي باعث سياه شدن و تغيير طعم چاي مي شود چيزي که با ماندن قوري بر روي بخار آب در مدت زماني بسيار طولاني تر اتفاق مي افتد. اما متاسفانه تمام مدل هاي چاز ساز بوش به صورت روي هم و يا همان دم آور هستند در اين نوع بايد به سراغ چاي ساز هاي تفال برويد.

از ديگر مواردي که شايد بتوان آن را از معايب اين دستگاه به شمار آورد، جاگير بودن اين مدل به نسبت مدل هاي دم آور است چراکه همان‌طور که مي دانيد يک صفحه کشيده بايد هم چاي قوري و هم کتري را فراهم کند، موردي که در مدل هاي دم آور فقط داشتن يک فضايي از کتري برقي کافي است.

انواع چاي ساز دم آور يا روي هم: اين مدل از چاي ساز که مدلي مرسوم تر و پرطرفدار است ديگر معايبي که مدل هاي استندي به همراه دارد را ندارد و چاي باکيفيت بسيار بالابر روي کتري و با بخار آب دم مي کشد و بهترين مارک هاي چاي ساز هم عمدتاً فقط مدل هاي دم آور يا به نسبت بيشتر آن را توليد مي کنند چراکه بدون شک روند دم کشيدن و ماندگاري کيفيت بالاي اين مدل به مراتب بهتر و باکيفيت تر از مدل هاي استندي مي باشد در عين حال که اين نوع فضاي کمتري را نيز به نسبت مدل هاي استندي اشغال خواهند کرد، که اگر بخواهيم بهترين مارک آن را در اين خانواده نام ببريم  بدون شک چاي ساز بوش است.

بررسي بهترين مارک اين محصول

اکنون به بررسي دقيق تر بهتر بودن مدل هاي چاي ساز بپردازيم راحت تر مي توانيد برند و مدل مناسب را براي خود انتخاب کنيد و از نوشيدن چايي باکيفيت بهره‌مند شويد. همان‌طور که مي دانيد برندهاي مختلي به توليد اين محصول پرداخته اند که بهتر بودن اين کالا در آن برند کاملاً مرتبط با نوع مارک انتخابي شماست تا جايي که خريد چاي ساز از برندي معتبر مي تواند تضمين کننده کيفيت اين محصول، کارايي و طول عمر بالاي آن باشد. چاي ساز بوش، فلر، فيليپس ازجمله برندهاي معتبري است که اين محصول را در رنگ و مدل هاي گوناگون توليد کرده اند. ما در ادامه برند چاي ساز بوش را مورد بررسي قرار مي دهيم تا شما بتوانيد اطلاعات کامل تري از اين مارک معتبر داشته باشيد.

معرفي انواع مدل هاي چاي ساز بوش

انواع چاي ساز بوش در برندي معتبر که به توليد لوازم‌خانگي بسيار باکيفيت پرداخت است يکي از پرطرفدارترين محصولات در اين کمپاني به شمار مي رود. بوش ساليان سال است که با توجه به تجربه بالاي خود جاي خود را در منازل افراد در سراسر دنيا باز کرده است و امروزه يکي مي توانيم لقب پرفروش ترين چاي ساز را به اين برند معتبر بدهيم. انواع اين کالا در بوش به صورت مدل هاي دم آور توليد شده است؛ همان‌طور که اشاره کرديم دم کشيدن چاي در اين نوع از کالا بسيار باکيفيت و بدون نقص است که با ترکيب زيبايي از طراحي مورد پسند بسياري از افراد است اگرچه دم آور بودن و طراحي تنها چيزي نيست که دليل پرفروش بودن ايمن کالا شده باشد که در ادامه با بيان ويژگي ها و مزيت هاي اين کالاي کاربردي در اين مارک معتبر شمارا بيشتر آشنا خواهيم کرد. لازم به ذکر است جديدترين چاي ساز بوش در مدل هايي محدود باکيفيت، طول عمر بالا توليد مي شود و در سرتاسر دنيا مورد استقبال مصرف کنندگان اين نوع از کالا قرار گرفته است.

انواع مدل هاي دم آور چاي ساز بوش در رنگ بندي هاي اصلي سفيد، قرمز و ترکيب استيل و مشکي مي باشد که داراي زيبايي و سادگي بسيار جذابي است. اين رنگ بندي امکان ست کردن هر طيف از ديزاين آشپزخانه را براي افراد مهيا مي کند. در طراحي چاي ساز بوش قوري هاي پيرکس و استيل به کار گرفته شده است که هر يک مي تواند به نوعي ديزايني متفاوت و جذاب را در اين محصول ايجاد کند، کتري هاي چاي سازهاي بوش نيز به صورت استيل يا شفاف طراحي شده اند که بازهم به افراد اين امکان را مي دهد تا بر اساس سليقه خود مدل خاص خود را انتخاب نمايند.

مزيت هاي چاي ساز هاي بوش

درست است که در ظاهر روند کار چاي ساز بوش و هر برند ديگري بسيار ساده است اما ريز نکته هايي وجود دارد که آن ها را مي توانيد در برندهاي معتبر يافت کنيد که کاملاً تضمين شده کارايي و عملکرد خود را داشته باشند. از جمله مزيت و خصوصيات مهم در چاي ساز بوش قطع خودکار دستگاه پس از اتمام آب درون کتري است اين امر علاوه بر ممانعت به صدمه ديدن چاي ساز شما براي حفظ امنيت بسيار مهم است چراکه اگر بدون توجه به روشن بودن دستگاه خود خانه را ترک کرديد ديگر لازم نيست نگران اين باشيد که چاي ساز شما بسوزد يا ايجاد آتش سوزي يا موارد احتمالي را کند.

از ديگر مزيت هاي موجود در انواع چاي ساز بوش مي توان به تغيير حالت اتوماتيک از حالت جوش به گرم نگه‌دارندگي اشاره نمود، اين مورد علاوه بر کم کردن ميزان مصرف انرژي به صورت قابل توجهي به کيفيت دم آوردن چاي شما کمک مي کند چراکه اگر پس از دم کشيدن چاي، قوري با بخارات بسيار زياد آب در تماس باشد به زودي سياه مي شود و طعم تلخي به خورد مي گير اما در چاي ساز بوش پس از جوش آمدن آب به صورت اتوماتيک به حالت گرم نگه ‌دارنده خواهد رفت و اين امکان را به شما مي دهد تا چايي باکيفيت و سالم را در مدت زماني طولاني در اختيار داشته باشيد، شما مي توانيد براي ديدن مدل هاي مختلف به همراه قيمت چاي ساز بوش در نمايندگي از لينک قرار گرفته استفاده کنيد.

دستگاه اصل بخريد!

جدا از انتخاب برند معتبر در خريد چاي ساز، توجه به اصل بودن کالا داراي اهميت بسيار زيادي است تا شما بتوانيد با خيالي آسوده از کيفيت، طول عمر بالا و ويژگي هاي محصول خود در برند انتخابي تان استفاده نماييد. اگر به دنبال خريدبهترين قيمت چاي ساز بوش اصل هستيد مي توانيد اين کالا را در فروشگاه هاي اينترنتي معتبر از جمله ديجي کالا يا فروشگاه لوازم خانگي 20 بخر نمايندگي بوش با ضمانت نامه اصلي بوش سرويس تهيه فرماييد.

منبع: cloob.com


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : شنبه 3 اسفند 1398
نویسنده : مدیر

 

Bitcoin mining, or bitcoin mining, is a voluntary activity in which volunteers, called miners, provide the processing power of their extractive devices to the network to validate network transactions.

 

Of course, the miners don't do it for God's sake, but they are rewarded for it, and that is the bitcoin reward. In other words, when you send bitcoin to your friend, the miner helps validate your transactions and rewards the network.

 

So there are three main things to do in mining:

 

Confirm bitcoin transactions

Keeping the bitcoin network secure

Decentralize the production of new bitcoin units

The explanation we gave was simple so you can understand the mining more easily. Here's a look at bitcoin mining technically.

Click to extract bitcoin and get free bitcoin


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: get free bitcoin ,
تاریخ : جمعه 2 اسفند 1398
نویسنده : مدیر

با بوت کمپ های برنامه نویسی درس کلاب یادگیری خیلی آسون شده.

درس کلاب یک وبسایت آموزشی است که دوره های پروژه محور تولید می کند.کمبود دوره هایی که به دانشجو کمک می کند تا مهارت خود را از طریق یک پروژه واقعی بهبود ببخشد باعث شد تا ایده ایجاد این وبسایت شکل بگیرد.دوره های پروژه محور ازین رو حائز اهمیت است که شما را در شرایط واقعی کار قرار می دهد.

شاید شما مهارت های فراوانی در زمینه های تخصصی خود داشته باشید اما اعتماد به نفس کافی برای کار در این حوزه رو نداشته باشید.دوره های پروژه محور به شما کمک می کند تا شما مهارت هایی را که فراگرفته اید در پروژه های عملی و پروژه هایی که به واقعیت نزدیکتر هستند مورد استفاده قرار دهید.

 

1-       بوت کمپ برنامه نویسی موبایل با فلاتر و زبان دارت:

توی این بوت کمپ شما فرا میگیرید که چطور اپلیکیشن های بومی برای اندروید و آی او اس رو با استفاده از فلاتر و زبان دارت بسازید.

این بوت کمپ به شما کمک میکنه تا از صفر فلاتر رو یاد بگیرید و برنامه های متنوعی رو با اون بسازید.

بوت کمپ باعث میشه که شما فلاتر رو خیلی سریع یاد بگیرید و پروژه محور بودن دوره به شما کمک میکنه تا بهره وری آموزش برای شما بیشتر باشه.

2-بوت کمپ برنامه نویسی بک اند با Node.js:

اگر شما میخواهید یک اپلیکیشن سمت سرور سریع و قدرتمند با جاوا اسکریپت بسازید بوت کمپ برنامه نویسی Node.js  و ابزار های اون رو اصلاً از دست ندید.این بوت کمپ به شما کمک میکنه تا مهارت های خودتون رو افزایش بدید و تا سطح پیشرفته پیش برید.

این دوره یک دوره تماماً پروژه محوره اونم نه دوتا پروژه ساده! چند پروژه کامل و حرفه ای رو توی این دوره انجام میدیم که احتیاجی به تعریف کردن ندارن و شما میتونید توی پیشنمایش اونها رو ببینید.

شما با انجام این پروژه ها مهارت های بک اند ، Node و تکنولوژی های مرتبط با اون رو افزایش میدید و ازین پروژه ها میتونید به عنوان نمونه کار در رزومه خودتون استفاده کنید.

2-        بوت کمپ برنامه نویسی جاوا اسکریپت

شما در بوت کمپ جاوا اسکریپت علاوه بر یادگرفتن جاوا اسکریپت (javascript) ، برنامه نویسی ، حل مشکلات ، ساختار کد و خیلی از مباحثی رو که برای یک توسعه دهنده حرفه ای جاوا اسکریپت احتیاج دارید رو خواهید آموخت.

با ما توی این بوت کمپ همراه باشید تا کد ها رو درک کنید.درک کردن کد ها به شما کمک می کنه تا راحت تر کد رو دیباگ کنید.این دوره به شما کمک میکنه تا به یک برنامه نویس جاوا اسکریپت تبدیل بشید که کد رو مینویسه ، درک میکنه و راحت اشکال زدایی میکنه.

 

3-        بوت کمپ برنامه نویسی وب فول استک:

شما در بوت کمپ برنامه نویسی وب تبدیل به یک برنامه نویس فول استک وب می شید و میتونید به خوبی هر وبسایتی رو که مد نظر دارید پیاده سازی کنید.

برای شروع این دوره هیچ پیش نیازی لازم نیست چون همه مباحث از صفر تا صد آموزش داده میشه و برای افراد مبتدی که تازه میخوان برنامه نویسی وب رو شروع کنن عالی هست.

شما توی این بوت کمپ تبدیل به یک جونیور فول استک دولوپر می شید چون توی این دوره هم مباحث مربوط به سمت کاربر ، و هم مباحث مربوط به سمت سرور بیان میشه.

 

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1398
نویسنده : مدیر

نصب پکیج

نحوه نصب پکیج روی دیوار یکی از مهمترین نکات در هنگام نصب پکیج هست؛ که حتما باید با توجه به آموزش تصویری نصب پکیج و نقشه نصب پکیج ایران رادیاتور و یا هر برند دیگر انجام گیرد. اگر با نحوه نصب پکیج دیواری ایران رادیاتور و سایر برندها آشنا نیستید. آن را به نصاب پکیج مجاز بسپارید. با تقبل هزینه نصب پکیج میتوانید با خیال راحت نصب پکیج را به متخصص این کار بسپارید.

نکات مهم در باره نحوه و طریقه نصب پکیج دیواری ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها را در این مطلب بررسی کرده ایم.

آموزش نصب پکیج دیواری بوتان و دیگر برندها

امروزه استفاده از پکیج های دیواری به طور غیر معمولی رو به افزایش است.

پکیج های دیواری در ابعاد های مختلفی وجود دارند؛ که برای نصب هر کدام از پکیج ها متناسب با ابعادشان باید متراژ محیط نصب مناسب باشد. اگر نمی دانید از کدام نوع پکیج برای منزلتان استفاده کنید. از یک تکنسین با تجربه که قرار است پکیج را برای شما نصب کند نظر بخواهید.

خدمات پکیج اخگر تعمیرکاران پکیج

شرایط محیط نصب پکیج دیواری

-         نصب پکیج در بالکن

- محل نصب پکیج دیواری باید با تمامی ویژگی های پکیج سازگار باشد. این ویژگی ها شامل حجم و ابعاد پکیج و همچنین شرایط مورد نیاز دودکش و محفظه هوا را داشته باشد.

- اندازه ی فضا را متناسب با توان دستگاه انتخاب میکنیم مثلا اگر دستگاهی با توان 1 کیلو وات داشته باشیم به فضای یک متر مربع برای نصب نیاز داریم.

- در هر محیطی برای نصب پکیج دیواری به یک دریچه برای تهویه نیاز داریم تا هوا رد و بدل شود. برای اطمینان همیشه یک قسمت کوچکی از پنجره را برای عبور هوا باز بگذارید. تا اکسیژن مورد نیاز دستگاه تامین گردد.

- دیواری که برای نصب پکیج انتحاب میکنید باید استحکام کافی برای نگه داشتن آن را داشته باشد.

- حداقل فاصله ی بین پکیج و دیوار مقابل باید رعایت شود. این فاصله یک متر و حداقل فاصله بین دیوار مجاور و طرفین 15 سانتی متر می باشد؛ و حداقل فاصله بین دیوار و کف زمین 140 سانتی متر باید باشد.

 

مکان های که برای نصب پکیچ های دیواری خطرناک هستند

 

- پکیج ها ی دیواری را همیشه دور از وسایل محترق مثل کاغذ یا رنگ صنعتی نصب کنید.

- در مکان های با ابعاد کوچک مثل حمام یا زیر زمین به هیچ عنوان پکیج های دیواری را نصب نکنید.

- دور از وسایل گرمایشی خطرناک مثل اجاق گاز و وسایل مشتعل نصب شود.

 

- پکیج های دیواری نباید درمقابل کولر های گازی و یا فن های با توان زیاد یا طوری که باد شدیدی بوزد نصب شود.

اگر از پکیج دیواری دود کش دار استفاده می کنید باید نکات زیر را رعایت کنید

-         لوله ی دود کش ساختمان باید قطر 15 سانتی متر را برای استفاده از پکیج دیواری داشته باشد.

-         پکیج باید شیر گاز مستقل و یک دود کش مستقل داشته باش تا مکش به درستی انجام شود.

-         به هیچ عنوان از دود کش های مشترک و شیر گاز مشترک برای اتصال پکیج دیواری استفاده نکنید.

-         لوله ی دود کش نباید در معرض هوای آزاد قرار بگیرید. اگر فصای خالی وجود داشت حتما آن را با پشم شیشه عایق کنید.

وسایل مورد نیاز برای نصب پکیج دیواری

تمامی اتصالات باید از نوع استاندارد و با کیفیت باشد. این اتصالات اعم از (شیلنگ، شیر فلکه ها، واشر ها و ...)، محافظ برق را باید نصاب داشته باشد.

خرید سایر اتصالات نصب مثل شیر فلکه، شیلنگ رابط، نوار تفلون، محافظ برق، سختی گیر و سافی

برعهده ی مشتری است.

وظایف تکنیسین نصب پکیج دیواری

-         هر نصابی وظیفه دارد قبل از اینکه کارتون پکیج را باز کند باید تشخیص دهد که برای منزل مشتری مناسب است یا نه!

-         یک تکنیسین ماهر قبل از نصب باید مکش دودکش ساختمان را کنترل کند. تا اگر گرفتگی در مسیر باشد برطرف شود. این کار را با ایجاد مقداری دود میتواند امتحان کند.

-         قبل از نصب، نصاب باید پیچ پلاستیکی سیاه رنگی که روی هوا گیری اتوماتیک است را باز کند این هوا گیر در قسمت بالای منبع انبساط است. اگر این پیچ باز باشد تهویه انجام نمی شود

که این کار برای پمپ دستگاه صدمه وارد میکند.

 

-         از یک رسوب زدای مغناطیسی مناسب برای جلو گیری از رسوب گرفتگی مبل دستگاه استفاده کند.

-         یک نصاب وظیفه دارد نشتی گاز از تمامی اتصالات گازی داخل و خارج از دستگاه را نیز تست کند.

https://www.digikala.com/search/category-wall-hung-combination-boiler/

 

پکیج دیواری مناسب برای منزل

-         برای زیر بنای تا 240 متر مربع که یک سرویس بهداشتی و آشپزخانه داشته باشد. پکیج مناسب باید میزان آب دهی 24 کیلو وات و 7 لیتر آب در دقیقه با 50 درجه ی سانتی گراد داشته باشد.

-         برای زیر بنای تا 280 متر مربع با یک سرویس بهداشتی و آشپزخانه پکیج باید میزان آب دهی 28 کیلو وات و 8 لیتر آب در دقیقه با 50 درجه ی سانتی گرادداشته باشد. برای خانه های دارای دو حمام مناسب نمی باشد.

-         برای زیر بنای تا 300 متر که بیش از یک حمام و سرویس بهداشتی دارند میزان آب دهی پکیج دیواری 35 کیلو وات و 10 لیتر آب در دقیقه با 50 درجه ی سانتی گراد باشد.

-         برای متراژ های زیر 120 متر مربع و یا اگر اندازه ی لوله ی دود کش که باید 15 سانتی متر باشد حتما باید از پکیج دیواری فن دار استفاده کنید.

 

اگر از پکیج دیواری فن دار استفاده میکنید باید نکاتی را رعایت کنید.

-         جداره ی بیرونی دودکش پکیج را هر گز جدا نکنید. بهتر است از هوای محیط اطراف محل نصب دستگاه استفاده کنید.

-         باید دود ایجاد شده در دستگاه به بیرون از خانه تخلیه شود. برای این کار لوله ی دود کش پکیج دیواری که دارای فن است به محیط آزاد بیرون از محل نصب راه ارتباط داشته باشد.

-         در مواردی هم لازم است از زانو لوله رابط و زانوی مخصوص دوجداره پکیج دیواری فن دار استفاده کنید. وقتی که فاصله ی بین پکیج دیواری و پنجره بیش از اندازه طول لوله دودکش باشد.

 

در این مقاله سعی کردیم که به طور کامل نصب پکیج دیواری را برایتان توضیح دهیم. همچنین انواع پکیج دیواری ها را با ویژگی های هر کدام که متناسب با متراژ ها ارائه دادیم.

 

http://bitaservice.ir/blog/13/Package

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید